Strona główna compas
Usługa subskrypcji SOLIDWORKS

Usługi subskrypcji
Zoptymalizuj swoją inwestycję w SOLIDWORKS

Otrzymaj wycenę na usługi subskrypcji

Usługi subskrypcji

Jako klient usługi subskrypcji Twoja firma lub instytucja, którą reprezentujesz otrzymuje dostęp do nowych wersji oraz aktualizacji oprogramowania, pomocy technicznej zapewnianej przez dystrybutora VAR oraz szerokiego spektrum zasobów.

Dlaczego warto korzystać z usługi subskrypcji?

Chcesz pracować w nowoczesnym, stale aktualizowanym środowisku projektowym, które pomaga Ci utrzymać konkurencyjność, zwiększa wydajność oraz wspiera możliwości twórcze i rozwojowe? Usługa subskrypcji SOLIDWORKS oferuje inteligentne i elastyczne metody pozwalające na maksymalne wykorzystanie Twojej inwestycji w rozwiązania SOLIDWORKS.

Dowiedz się więcej o usłudze subskrypcji

Korzyści z uczestnictwa w Programie

supp banner

Pomoc techniczna

Usługa subskrypcji SOLIDWORKS zapewnia dostęp do bieżącej pomocy technicznej oferowanej przez lokalnego przedstawiciela VAR. Wsparcie obejmuje telefoniczne konsultacje na temat działania programu, komend menu i instalacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Baza wiedzy

Korzystaj z rozbudowanej biblioteki zawierającej artykuły techniczne, tematy pomocy, podpowiedzi techniczne, powiadomienia i wskazówki, makra oraz przykłady najlepszych praktyk tworzone i weryfikowane przez ekspertów SOLIDWORKS. Jakiejkolwiek informacji potrzebujesz możesz być pewny, że z łatwością ją uzyskasz.

Aktualizacje i rozszerzenia oprogramowania

Skorzystaj z automatycznej aktualizacji do bieżącej wersji oprogramowania SOLIDWORKS i service pack’ów. Powiadomienia mailowe pozwolą Ci pozostać na bieżąco z ważnymi nowościami, obsługą wniosków i najnowszymi aktualizacjami.

Portal użytkowników SOLIDWORKS

Portal użytkowników SOLIDWORKS daje Ci nieustanny (przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu) dostęp do kluczowych informacji i zasobów, w tym:

  • najnowszych wersji SOLIDWORKS i aktualizacji Service Pack’ów,
  • bazy wiedzy – rozbudowanej biblioteki zawierającej dokumenty techniczne i przydatne zasoby,
  • możliwości śledzenia SRs (obsługa wniosków) i SPRs (błędów),
  • możliwości wpływania na dalszy rozwój oprogramowania poprzez zgłaszanie zapotrzebowań na zmiany i ulepszenia,
  • możliwość udziału w licznych forach dyskusyjnych,
  • rejestracji licencji oprogramowania,
  • możliwości przeglądania licencji i informacji o usłudze subskrypcji,
  • możliwości edycji swojego profilu.