Strona główna compas
Strona główna
Dlaczego warto korzystać z usługi subskrypcji?

Usługi subskrypcji
Zoptymalizuj swoją inwestycję w SOLIDWORKS

Otrzymaj wycenę na usługi subskrypcji

Dlaczego warto korzystać z usługi subskrypcji?

W aktualnej sytuacji ekonomicznej praca w nowoczesnym, stale aktualizowanym środowisku projektowym, które pomaga Ci utrzymać konkurencyjność, zwiększa wydajność oraz wspiera możliwości twórcze i rozwojowe ma szczególnie duże znaczenie. Usługa subskrypcji SOLIDWORKS oferuje inteligentne i elastyczne metody pozwalające na maksymalne wykorzystanie Twojej inwestycji w rozwiązania SOLIDWORKS.

  • Bądź produktywny: Aby uzupełnić Twoją inwestycję w oprogramowanie SOLIDWORKS® otrzymujesz wsparcie od lokalnego dystrybutora, który pomoże Ci stawić czoła wszelkim wyzwaniom. Możesz także skontaktować się z ekspertami Dassault Systèmes SolidWorks Corp., którzy za Twoją zgodą mogą zdalnie pomóc w rozwiązaniu kłopotów, które wystąpiły na Twoim komputerze.
  • Bądź efektywny kosztowo: Usługi subskrypcji obejmują jedno- lub trzyletnie umowy, które umożliwiają dostęp do zniżek i gwarantują stałość cen w trakcie trwania umowy. Możliwość planowania wydatków pozwala przeznaczyć środki na inne inwestycje inżynierskie. Stałe ceny działają także z mocą wsteczną – możesz w dowolnym momencie dodawać nowe licencje do usługi subskrypcji na starych zasadach.
  • Bądź szybszy od konkurencji: Aktualizacje, nowe wersje, specjalne wydania, dodatkowe funkcjonalności – dostępne na zasadzie wyłączności dla klientów programu usługi subskrypcji – pomagają zwiększać wydajność i produktywność oraz gwarantują utrzymanie konkurencyjności. Zasoby te dostępne są dla SOLIDWORKS Standard, SOLIDWORKS eDrawings® Professional, PhotoWorks, SOLIDWORKS Toolbox, SOLIDWORKS Utilities i FeatureWorks®.
  • Bądź w kontakcie: SOLIDWORKS to najszerzej na świecie wykorzystywane oprogramowanie 3D CAD. Jego użytkownicy tworzą wielką, dynamiczną społeczność pozwalającą zdobywać nowe kontakty, rozwiać swój biznes, uczyć się i dzielić inspiracjami. Bądź w kontakcie z ekspertami technicznymi i programistami SOLIDWORKS oraz innymi użytkownikami oprogramowania m.in. poprzez udział w ekskluzywnych wydarzeniach dla klientów programu usługi subskrypcji.
  • Rozwijaj swoją wiedzę: Jako uzupełnienie dla dostępnego na bieżąco wsparcia konsultantów klienci programu usługi subskrypcji zyskują pełny dostęp do Bazy Wiedzy SOLIDWORKS – internetowej biblioteki zawierającej pogłębione zasoby informacyjne. Otwarta tylko dla subskrybentów baza stanowi stale uaktualniane repozytorium artykułów technicznych, tematów pomocy, podpowiedzi technicznych, najlepszych praktyk, rozwiązań i makr tworzonych oraz weryfikowanych przez ekspertów SOLIDWORKS. Wszystkie te zasoby są łatwo dostępne dzięki wydajnym opcjom wyszukiwania. Kilka minut samodzielnej nauki może pomóc w zdobyciu wiedzy, która będzie przydatna w całej Twojej późniejszej karierze zawodowej.
  • Bądź na bieżąco: Klienci programu usługi subskrypcji mogą bezpłatnie przystępować do testów oraz certyfikacji CSWA (Certified SOLIDWORKS Associate) i CSWP (Certified SOLIDWORKS Professional). Certyfikaty te są potwierdzeniem dla klientów, pracodawców i współpracowników, że użytkownik posiada podstawowe (CSWA) lub zaawansowane (CSWP) umiejętności obsługi najpopularniejszego na świecie oprogramowania 3D CAD. Egzaminy pozwalają także zidentyfikować umiejętności, które warto uzupełniać i rozwijać.
  • Wydłużony czas życia oprogramowania: DS SolidWorks Corp. pomaga w rozwiązywaniu wszelkich trudności, jakich możesz doświadczyć w pracy z oprogramowaniem SOLIDWORKS, niezależnie czy używasz aktualnej, czy poprzednich wersji. Pełne, rozbudowane wsparcie trwa przez 18 miesięcy od daty wydania, dając Ci wolność aktualizacji na Twoich własnych warunkach i w dogodnym dla Ciebie momencie.
  • Bogate zasoby 2D i 3D: Korzystaj z dostępu do rozbudowanych bibliotek rysunków, części, złożeń i operacji tworzonych przez użytkowników SOLIDWORKS na całym świecie. Wstawiaj gotowe modele bezpośrednio do swojego projektu i oszczędzaj czas przeznaczony na ich tworzenie.
  • Specjalne przywileje: Jako klient programu usługi subskrypcji możesz mieć bezpośredni wpływ na dalszy rozwój oprogramowania SOLIDWORKS zgłaszając zapotrzebowanie na konkretne zmiany i ulepszenia. Z inicjatywy subskrybentów tworzone jest 90 procent z setek nowych rozwiązań, które wprowadzane są w kolejnych wersjach SOLIDWORKS. Klienci programu usługi subskrypcji mają także unikalną możliwość szybszego otrzymania wersji beta oprogramowania SOLIDWORKS oraz najnowszych wersji Service Pack’ów. Dzięki temu mogą jako pierwsi odnosić korzyści z najnowszych możliwości CAD.
  • Portal użytkowników SOLIDWORKS: Portal jest ekskluzywną przestrzenią, w której realizowane są wszelkie działania od zakupu, poprzez instalację, aż do aktualizacji. Za jego pośrednictwem uzyskuje się dostęp do szerokiej palety usług przeznaczonych dla subskrybentów, w tym: aktualizacji, service pack’ów, informacji na temat licencji, zarchiwizowanych webcastów, zniżek dla partnerów, e-edukacji, możliwości zgłaszania zapotrzebowań na zmiany w kolejnych wersjach oprogramowania i innych. Ustawienia portalu można dostosowywać do swoich indywidualnych lub zespołowych wymagań i potrzeb.