Strona główna compas
Strona główna
Subskrypcja – często zadawane pytania (FAQ)

Subskrypcja – często zadawane pytania (FAQ)

Często zadawane pytania dotyczące Programu usługi subskrypcji.

  1. Czym jest usługa subskrypcji SOLIDWORKS?

    Usługa subskrypcji SOLIDWORKS zapewnia Twojej firmie lub reprezentowanej przez Ciebie instytucji dostęp do nowych wersji oprogramowania, service pack’ów i innych wartościowych zasobów dostarczanych przez DS SolidWorks Corp., jak również szerokiego wachlarza zasobów technicznych zapewnianych przez globalną sieć przedstawicieli VAR. Usługa subskrypcji pozwala Ci aktywniej uczestniczyć w życiu globalnej społeczności użytkowników SOLIDWORKS.

  2. Co obejmuje usługa subskrypcji SOLIDWORKS?

    • Automatyczne aktualizacje do bieżących wersji oprogramowania SOLIDWORKS oraz aktualizacje Service Pack.
    • Pomoc techniczną zapewnianą przez lokalnego przedstawiciela VAR.
    • Pełny dostęp do Portalu użytkowników SOLIDWORKS, na którym możesz pobrać rozszerzenia, skorzystać z Bazy wiedzy SOLIDWORKS, otrzymać porady techniczne, zgłaszać i śledzić wnioski (SR), obejrzeć zarchiwizowane webcasty i wiele innych.
    • Możliwości wpływania na dalszy rozwój oprogramowania poprzez zgłaszanie zapotrzebowań na zmiany i ulepszenia.
    • Umieszczenie – bez dodatkowych opłat – w Sieci producentów używających oprogramowania SOLIDWORKS (SOLIDWORKS Manufacturing Network).

    Aby zapoznać się z pełną listą uprawnień zapoznaj się z broszurą na temat usługi subskrypcji SOLIDWORKS.

  3. Dlaczego powinienem wykupić dostęp do usługi subskrypcji?

    Uczestnictwo w Programie usługi subskrypcji pomaga maksymalnie wykorzystać możliwości Twojego oprogramowania SOLIDWORKS, ponieważ dostęp do najnowszych aktualizacji i specjalistycznego wsparcia technicznego pozwoli Ci oszczędzić czas i pieniądze. Zwiększona wydajność oprogramowania, nowe właściwości produktu, wsparcie techniczne obejmujące konsultacje telefoniczne i dostępne przez całą dobę wsparcie elektroniczne pomagają skoncentrować się na tym co najważniejsze podczas projektowania świetnych produktów.

  4. Jak mogę wykupić dostęp do usługi subskrypcji?

    Najprostszą metodą wykupienia subskrypcji SOLIDWORKS jest kontakt z lokalnym przedstawicielem VAR. Jeśli nie jesteś pewny, kto jest przedstawicielem skontaktuj się z SOLIDWORKS, a my pomożemy Ci go zlokalizować.

  5. W jaki sposób będę otrzymywał dostęp do nowych wersji i pakietów service pack?

    Powiadomienia o nowych wersjach przesyłane są mailem. Można je także pobrać samodzielnie. Również service packi są dostępne online do samodzielnego pobrania na Portalu użytkowników SOLIDWORKS.

  6. W jakich językach dostępna jest usługa?

    Oprogramowanie SOLIDWORKS dostępne jest w trzynastu językach. Wsparcie techniczne realizowane przez lokalnych przedstawicieli VAR gwarantuje natomiast, że pomoc techniczna dostępna jest w języku właściwym dla danego regionu.

  7. Co obejmuje pomoc techniczna?

    Pomoc techniczna dostępna jest w dwóch formach:

    • konsultacje telefoniczne prowadzone przez lokalnego przedstawiciela VAR wyszkolonego i certyfikowanego przez SOLIDWORKS w zakresie pomocy technicznej.
    • wsparcie elektroniczne w oparciu o bogate zasoby Portalu użytkowników SOLIDWORKS. Wsparcie elektroniczne obejmuje dostęp do Bazy Wiedzy, podpowiedzi technicznych, plików pomocy, wskazówek, webcastów, obsługi wniosków i wiele innych.
  8. Jak mogę skontaktować się z pomocą techniczną?

    Najszybszą metodą kontaktu z pomocą techniczną jest odwiedzenie Portalu użytkowników SOLIDWORKS lub kontakt telefoniczny z przedstawicielem VAR.